BESTELLEN

ARTIKELEN IN WINKELMAND PLAATSEN
    Klik op het product naar keuze. Klik vervolgens op de knop ‘IN WINKELMAND’. Het product is nu toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt verdergaan met winkelen of afrekenen.
    Wilt u meer stuks van hetzelfde product? Dat past u in uw winkelmand eenvoudig aan. Toch liever een ander product en uw keuze annuleren? Dat doet u met het kruisje naast het artikel in uw winkelmand.
ARTIKELEN IN WINKELMAND BESTELLEN

Klik op het winkelmandje rechts bovenaan de pagina en je gaat naar je winkelmandje. Hebt je een actie/kortingscode? Verzilver deze hier. Controleer of alles klopt en klik op ‘DOORGAAN NAAR AFREKENEN’.

Vervolgens log je in met je Leonita account, of maakt u een account aan – handig voor als je vaker bij Leonita shopt! Bestellen zonder account kan ook, maar we hebben natuurlijk wel je contactgegevens en het bezorgadres nodig.

AFREKENEN

Op de pagina ‘Afrekenen’ vul je je contactgegevens in. Eveneens selecteer je hier de betaalmethode die je wenst te gebruiken. De betaalmethoden zijn: iDEAL, Mastercard, Maestro, VISA, VPAY of PayPal. Lees bij het kopje BETALINGEN meer over de betaalmethoden.

Als alles goed en volledig is ingevuld dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en druk je daarna op de knop ‘BESTELLING PLAATSEN’. Hierna wordt je doorgestuurd naar de betalingsportal van Leonita.

WENSLIJST EN WINKELWAGEN

Artikelen die je in je winkelwagen of op je wenslijst plaatst, zijn niet gereserveerd.

ACTIE- EN KORTINGSCODES

Soms is winkelen bij Leonita extra voordelig. Hebt je een kortingscode dan kun je deze in je winkelmandje verzilveren. Vul de code in en verreken het bedrag direct met je bestelling. Wacht niet te lang – een kortingscode heeft altijd een beperkte geldigheid. Er geldt bovendien een minimum bestelwaarde. Per persoon en per bestelling kun je slechts één kortingscode gebruiken en je kunt deze niet combineren met andere acties of kortingscodes.

BETALINGEN

BETAALMETHODEN

Je kunt bij Leonita betalen met:

  1. iDEAL
  2. Mastercard
  3. Maestro
  4. VISA
  5. VPAY
  6. PayPal

Alle genoemde bedragen op www.leonita.nl zijn in Euro’s en inclusief BTW.

iDEAL
Met iDEAL betaal je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online, via jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent, met de PC, tablet of de app op je smartphone. Snel en gratis. En met een vlotte vermelding van de afschrijving in het betalingsoverzicht van je bank.

Creditcard
Leonita accepteert Nederlandse debit- en creditcards van zowel Mastercard, Maestro als Visa. Tijdens het afrekenen vult je je creditcardnummer en de vervaldatum in en de CID/CVC-code (veelal vermeld op de achterkant van de kaart). Retourneer je je bestelling, dan wordt het tegoed binnen 14 dagen teruggestort op de rekening van uw debit of creditcard. Leonita berekent geen kosten voor de betaling, en ook niet voor het eventueel terugstorten op je rekening.

LEVERING

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

Mits het artikel op voorraad is, kun je je bestelling vanaf 2 tot 4 werkdagen verwachten.

AFHALEN

WAAR KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Mocht je gekozen hebben om je bestelling af te halen ben je welkom bij ons afhaal adres aan de Molenbochtstraat 46 te Tilburg. Postcode 5014 ER. Notitie: zie onder het volgende kopje de afhaal momenten.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING OPHALEN?

De vaste momenten waarop je je bestelling op ons afhaal adres kunt ophalen zijn:
dinsdag 08:00 – 18:00
woensdag 08:00 – 18:00
vrijdag 08:00 – 18:00
zaterdag 08:00 – 17:00

Voor overige informatie, contacteer ons via ons contactformulier.

RETOURNEREN

RETOURNEREN
    1. Klik

hier

    voor de retour pagina
RETOURVOORWAARDEN
  1. Bij artikelen van Leonita is er altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Dus als je 2 of meer artikelen van Leonita besteld, start de zichttermijn van de Leonita artikelen mogelijk op een andere dag. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de maximale zichttermijn krijgt.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking.
  3. Wanneer er geen originele verpakking beschikbaar is; wordt van de klant geacht de retour artikelen zorgvuldig en zodanig in te pakken daar wij geen beschadigde/breukartikelen in behandeling/retour nemen.
  4. Artikelen waar het labeltje en/of kaartje nog aan/op zit.
  5. Artikelen die je niet kunt retourneren:
    • Cadeaubonnen en -kaarten
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
IK HEB GEEN RETOUR ETIKET ONTVANGEN

Controleer eerst je e-mail adres bij de instellingen op je account pagina. Wanneer blijkt dat je een foutief e-mail adres hebt gebruikt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BESCHADIGD OF DEFECT PRODUCT RETOURNEREN

Wanneer een artikel beschadigd of defect is kun je gebruik maken van je recht van reclamatie. Hiervoor vragen je vriendelijk het volgende te doen:

  • Een duidelijke en complete beschrijving over hoe de beschadiging of defect is ontstaan.
  • Drie (3) tot vier (4) foto’s die de beschadiging of het defect bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één (1) foto duidelijk zichtbaar zijn. Bovendien moet het volledige artikel eenmaal met voor- en eenmaal met achterkant gefotografeerd te worden.
  • Je kunt de foto’s digitaal sturen via ons retourformulier. Houdt er rekening mee dat je e-mail, inclusief foto’s, niet groter is dan 25MB. We raden je daarom aan om je foto’s als een .jpg of .jpeg bestand door te sturen.
  • Na ontvangst van de foto’s word je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen bericht over de verdere verwerking van je verzoek.
RETOURNEREN VAN AANBIEDINGEN

Voor het retourneren van aanbiedingen, actieproducten en artikelen uit de sale gelden dezelfde retourvoorwaarden.

WANNEER WORD IK TERUGBETAALD NA RETOURNEREN?

We betalen je zo snel mogelijk terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 5 werkdagen.
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen.
  • Paypal: binnen 5 werkdagen.
  • Cadeaubon: direct opgewaardeerd.

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.

HOE WEET IK OF JULLIE MIJN RETOURZENDING HEBBEN ONTVANGEN?

We mailen je zodra je retourzending verwerkt is.

KAN IK MIJN RETOURMELDING NOG ANNULEREN?

Helaas niet. Wanneer je de retourmelding hebt aangemeld krijg je van ons een PostNL retour etiket waarmee de retourprocedure in gang is gezet. Bedenk je dus goed voor je je artikel(en) aanmeld voor retour!

WAAR KAN IK MIJN ARTIKELEN VOOR RETOUR AFGEVEN?

Alle retouren bij Leonita gaan via PostNL, zodoende dat je je retour artikelen kunt afleveren bij je dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

WAT ALS IK HET RETOUR ETIKET NIET KAN PRINTEN?

Via ons krijg je een PostNL barcode. Deze kun je meenemen naar een PostNL servicepunt, meer heeft de PostNL medewerker niet nodig. Even scannen en je pakketje kan meteen door.

WAT IS HET RETOUR ADRES?

Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens de procedure van je retouraanmelding.

MOET IK BETALEN BIJ RETOURNEREN?

Wanneer de bestelling in het geheel wordt geretourneerd kost dit niets. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd zullen de verzendkosten voor eigen rekening zijn of in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag.

HOE RETOURNEER IK ARTIKELEN?

In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar retourneren en meld je artikel retour. Je ziet vanzelf hoe je het pakket gratis terugstuurt.

Tips:

  • Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.
  • Meerdere artikelen retour? Dan kan alles in 1 doos. Stop wel het retouretiket in de doos.
  • Je kunt ook retourneren via het modelformulier herroepingsplicht.

RUILEN

KAN IK MIJN AANKOOP RUILEN?

Helaas is bij Leonita niet mogelijk uw aankoop te ruilen. We adviseren je om de aankoop retour te sturen en vervolgens opnieuw een bestelling te plaatsen. Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dien je zelf de voorraad status in de gaten te houden.

ANNULEREN

KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN?

Het annuleren van een bestelling is niet mogelijk. Ons advies is de aankoop in ontvangst nemen en zo spoedig mogelijk het retourformulier in te vullen. De retour pagina vind je op je account.

WAAROM IS MIJN BESTELLING GEANNULEERD?

Soms kunnen we niet leveren en moeten we een bestelling annuleren. We houden je hier altijd van op de hoogte. De meest voorkomende redenen zijn:

  • de voorraad is op
  • de adresgegevens zijn onduidelijk of kloppen niet
  • wij kunnen je bestelling niet bevestigen

Je krijgt niet automatisch een nieuw artikel, maar we zorgen er wel voor dat je snel terugbetaald wordt. Als je nog niet betaald hebt, hoeft dat niet meer.

HOE SNEL WORD IK TERUGBETAALD NA ANNULEREN?

We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 5 werkdagen.
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen.
  • Paypal: binnen 5 werkdagen.
  • Cadeaubon: direct opgewaardeerd.

Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.

PRIVACY & COOKIE BELEID

ALGEMENE INFORMATIE

Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Ons privacybeleid geeft u inzicht in de gegevens die we verzamelen, voor welk doel we deze gegevens verzamelen en gebruiken en hoe de gegevens worden opgeslagen. We respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor de gegevens zijn verstrekt en in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.

PRIVACYBELEID

Leonita doet alles in haar macht om jouw privégegevens ook echt privé te houden. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt door je persoonsgegevens aan ons te verstrekken. We zullen je persoonsgegevens altijd gebruiken op een eerlijke manier die recht doet aan het vertrouwen dat je in ons stelt. Daarbij heb je recht op duidelijke informatie over de manier waarop wij jouw persoonsgegevens gebruiken. We zullen steeds transparant met communiceren over welke persoonlijke informatie we verwerken.

Lees hier ons volledig privacybeleid.

COOKIES

Laatste versie: 25-10-2020

Bij leonita.nl maken wij gebruik van technologieën waarmee wij jouw ervaringen online kunnen verbeteren. Binnen cookiebeleid worden vergelijkbare technologieën, zoals ‘cookies’, ‘pixels’ en ‘tags’, gezamenlijk aangeduid als “cookies”. In dit beleid wordt een toelichting gegeven van de verschillende soorten cookies die op deze site gebruikt worden. Dit cookiebeleid kan ten alle tijden gewijzigd worden en is van kracht op het moment dat deze beschikbaar komt op of via de site. Aan het opschrift “Laatste versie” bovenaan deze pagina kunt u zien wanneer dit cookiebeleid voor het laatst is herzien. Indien je niet akkoord gaat met ons gebruik van cookies, moet je jouw browser instellingen wijzigen, de cookies die wij gebruiken uitschakelen, of onze website niet bezoeken. Indien je niet akkoord gaat met het gebruik van cookies, kan dit van invloed zijn op jouw gebruikservaring van onze website.

Wat zijn cookies en waar gebruiken wij deze voor?

Cookies zijn kleine, eenvoudige tekstbestandjes die jouw computer of mobiele apparaat opslaat wanneer je onze webwinkel gebruikt.

Functionele cookies of noodzakelijke cookies

Functionele cookies zorgen ervoor dat onze webwinkel correct functioneert. Denk bijvoorbeeld aan functionaliteiten zoals een artikel in je winkelwagentje leggen of je bestelling betalen.

Analytische cookies

Met analytische cookies verzamelen wij anonieme, geaggregeerde statistieken over hoe onze webwinkel gebruikt wordt. Door het websitegebruik te meten, kunnen we onze winkel blijven verbeteren in het voordeel van onze gebruikers. Wij kunnen je op basis van deze informatie niet persoonlijk identificeren.

Marketingcookies

Wij plaatsen marketingcookies op onze webwinkel. Dit doen we zodat we jou op basis van je online surf-, zoek- en koopgedrag zo relevant mogelijke aanbiedingen kunnen doen. Met deze marketingcookies houden we ook bij welke advertenties je hebt gezien.

Welke cookies gebruiken wij?

Hieronder vind je een lijst met welke cookies wij gebruiken en onder welke categorie deze vallen.

Cookie Soort Beschrijving
Accepteert Cookies Statement Noodzakelijk Slaat op of cookievoorwaarden geaccepteerd zijn.
Google Analytics Analytics Cookies

/ marketingcookies

https://policies.google.com/technologies/types?hl=en&gl=en
Google Tag Manager Analytics Cookies https://policies.google.com/privacy
Hotjar Analytics Cookies https://help.hotjar.com
Facebook Marketing Cookies https://www.facebook.com/privacy/explanation
Google Ads Marketing Cookies https://policies.google.com/privacy

Cookies verwijderen of uitschakelen

Je kunt onze cookies en JavaScript natuurlijk ook uitschakelen. Houd er dan wel rekening mee dat onze websites niet optimaal werken. Hoe je cookies uit kan schakelen of verwijderen staat hier uitgelegd:

Cookie statement aanpassen

Je kunt hier je cookie instellingen wijzigen, onderin je scherm verschijnt de cookiebalk.

Bedrijfsgegevens

Onze bedrijfsgegevens:

Bakkerij Ammann v.o.f.
Molenbochtstraat 46
5014ER Tilburg

KvK-nummer: 18001727
BTW-identificatienummer Nederland: 819158938B01

IBAN rekeningnummer: NL42RABO0181201410
BIC: RABONL2U

Contact opnemen met klantenservice

Telefoonnummer: 013-5421846